Du er nu ved at ansøge om godkendelse af en folkeoplysende forening i Ikast-Brande Kommune

OBS: Før du går i gang bør du læse mere om processen for foreningsgodkendelse på vores hjemmeside: Ikast-Brande Kommune.
 
I ansøgningsprocessen skal i vedhæfte daterede og underskrevne vedtægter samt et dateret og underskrevet referat fra jeres stiftende generalforsamling (hvis denne er afholdt).
 
Hvis i er en helt ny forening uden vedtægter vil vi bede jer om venligst at indsende et udkast til vedtægter til os på e-mail: fritid@ikast-brande.dk.
 
Sammen med vedtægterne må I gerne sende en begrundelse for ansøgningen om godkendelse som folkeoplysende forening i Ikast-BrandeKommune.
 

Oplysninger om din forening
Status på din forening
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
Kontaktperson i forhold til ansøgningen om godkendelse
  • *
  • *
  • *
Vedtægt og referat
Beskriv formål, aktiviteter og begrundelse for ansøgning om foreningsgodkendelse
  • *
  • *
Angiv din forenings nuværende medlemsfordeling
Angiv brugernavn og adgangskode til at logge ind på Aktiv Ikast-Brande
  • Angiv ny adgangskode

    Din adgangskode skal være på mindst 8 tegn;

    Derudover skal din adgangskode opfylde mindst 3 af nedenstående regler:

    • Mindst ét lille bogstav (a-å)
    • Mindst ét stort bogstav (A-Å)
    • Mindst ét tal (0-9)
    • Mindst ét specialtegn (!,#,%,&,mm.)