Vejledning til Aktivitetstilskud


Ansøg om aktivitetstilskud for 2021

OBS: Du kan først ansøge om aktivitetstilskud, når din forening har foretaget en medlemsindberetning- dette gør du ved at klikke her.

Ansøgningsfristen er den 31. marts


 

Forudsætninger for at kunne ansøge og modtage aktivitetstilskud

1. Du skal indsende et generalforsamlingsgodkendt og underskrevet regnskab eller et regnskabsudkast for 2021 eller 2021/2022 før du kan modtage aktivitetstilskud. Se afsnittet "Regnskab" herunder.

2. Du skal indsende en medlemsliste og foretage en medlemsindberetning for 2021 eller 2021/2022 før du kan ansøge om aktivitetstilskud. Se afsnittet "Medlemsliste og medlemsindberetning" herunder.

3. Du skal indsende en erklæring om indhentelse af børneattest underskrevet i 2022 før du kan modtage aktivitetstilskud. Se afsnittet "Erklæring om indhentelse af børneattest" herunder.

Regnskab

- Indsend regnskab her.

Medlemsliste og medlemsindberetning

Din forening skal indsende sin medlemsliste og indberette medlemmer for 2021 eller 2021/2022 i en særskilt formular.

- Indsend medlemsliste og indberet medlemmer her.

Erklæring om indhentelse af børneattest

Udbetaling af aktivitetstilskudtilskud forudsætter, at din forening har indsendt en "erklæring om indhentelse af børneattest" for 2022.

- Indhent børneattesterklæring her (du modtager en kopi af erklæringen, som du skal indsende via linket herunder).

- Indsend erklæring om indhentelse af børneattester her.

Revisorerklæring

Revisor kan underskrive erklæringen efter at have modtaget en kopi af foreningens indsendte ansøgning. Du modtager automatisk en kopi af din ansøgning efter indberetning og kan således fremvise denne til revisor som grundlag for revisorpåtegningen.

Revisorerklæringen skal afslutningsvist vedhæftes på Aktiv Ikast-Brande via linket herunder:

- Indsend revisorerklæring her.

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til aktivitetstilskud så er du velkommen til at kontakte undertegnede.

Med venlig hilsen,

Kontorassistent
Lasse Østergaard
Fritid, Ikast-Brande Kommune
Tlf.: 9960 4156
E-mail: laros@ikast-brande.dk

 


Ansøg om aktivitetstilskud for 2021

OBS: Du kan først ansøge om aktivitetstilskud, når din forening har foretaget en medlemsindberetning- dette gør du ved at klikke her.

Ansøgningsfristen er den 31. marts